Today.ua

Названо найбезглуздіші думки про варіатор

Варіатори в порівнянні з іншими типами трансмісій ефективніше реалізують тягові можливості двигуна, забезпечуючи паливну економічність і більш низький рівень шкідливих викидів. Але багато водіїв і досі мають про них неправильне уявлення...

Масло чи рідина

У варіаторах використовується не масло, а робоча рідина. Вона під тиском збільшує коефіцієнт тертя в місці контакту конуса з ременем. Масло на це не здатне.

Інтервал заміни

Робочу рідину у варіаторах змінюють після 60 000 км пробігу, щоб не забилися клапани. В іншому випадку впаде тиск робочої рідини, і варіатор нормально працювати не буде.

Гідротрансформатор

Деякі автомобілісти упевнені, що у варіатора немає гідротрансформатора. Це не так. У більшості таких трансмісій він є. Він першим приймає крутний момент від двигуна і прослизає, коли автомобіль стоїть в пробці, а важіль селектора знаходиться в положенні D.

Ремінь

Ремінь у варіаторах складається з сталевих пластин, які утримує стрічка. У деяких варіаторах використовується сталевий ланцюг, який здатний витримати великі навантаження.

Про надійність варіатора

Деякі автомобілісти упевнені, що варіатор не дуже надійний в порівнянні з іншими типами трансмісій. Якщо дотримуватися спокійного типу водіння, своєчасно міняти робочу рідину, прогрівати варіатор в мороз, то у нього буде великий ресурс.

Раніше експерти назвали чотири найпроблемніші автоматичні коробки передач, з якими краще не зв'язуватися.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ