ТОП-4 найпроблемніших АКПП

Автор: Максимов Віталій

Коробка передач - другий за значенням агрегат автомобіля після двигуна. Від його надійності залежить дуже багато чого. Поганих «автоматів» немає. Проте, існують автоматичні коробки передач, з якими краще не зв'язуватися...

ТОП-4 найпроблемніших АКПП - today.ua

7-ступінчаста роботизована DSG

У 2006 році компанія Volkswagen почала оснащувати свої автомобілі 7-ступінчастою коробкою передач DQ200 з двома сухими зчепленнями. Головні претензії до неї - нервові перемикання передач, вібрації і швидкий знос дисків зчеплення. Проблеми з такою DSG зазвичай починаються до 60 000 - 80 000 км пробігу.

Hydra-matic GM 6T30/6T40

6-ступінчастим гідромеханічним "автоматом" Hydra-matic GM 6T30/6T40 оснащуються автомобілі Chevrolet і Opel. Проблеми з ним можуть початися при пробігу близько 30 тисяч кілометрів. У цій коробки ненадійні соленоїди і проблемний гідроблок.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Гідромеханічна DP0/DP2

Чотириступінчастою гідромеханічної коробкою передач DP0 оснащуються автомобілі Renault Logan і Sandero. Ще цю коробку під ім'ям AL4 встановлювали на деякі моделі Peugeot і Citroen. У 2009 році коробка отримала назву DP2. Це одна з найбільш проблемних коробок передач компанії Renault, тому ми не рекомендуємо з нею зв'язуватися.

Популярні зараз

В Україні запропонували запровадити жорсткі штрафи для школярів

Мінус 50% від пенсії: стало відомо, кому обмежать виплати

В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат

В Україні офіційно з'явилася професія домробітник: Рада ухвалила закон

Варіатор Jatco JF011E

Варіатор Jatco JF011E встановлюють на самі різні автомобілі. У нього багато проблем. Тому потрібно частіше міняти рідину зі зміною фільтрів - при пробігу максимум 60 000 км.