Не секрет, що на АЗС можуть працювати нечесні співробітники. Вони вигадують різні способи обману водіїв. Наприклад, можуть замінити паливо. Експерти журналу "За кермом" розповіли про те, як не потрапити на цей "трюк".
В Україні в січні 2024 року заборонили продавати бензин та дизельне паливо екологічного стандарту Євро-3 та Євро-4. На українських заправках зараз має бути пальне лише стандарту Євро-5.
Інститут споживчих експертиз стверджує, що після того, як Кабмін заборонив продавати в Україні бензин та дизельне паливо екологічного стандарту Євро-3 та Євро-4, якість палива у мережах АЗС різко покращилася. Стало економічно невигідно підробляти та продавати фальсифіковане паливо. Але, проте, "бодягу" досі продають. Тому ніхто з водіїв не застрахований від того, що у бак його автомобіля на заправці заллють фальсифікований бензин.
Також не виключено, що на деяких АЗС можуть заправити не високооктановий, а низькооктановий бензин. Різниця у ціні помітна. Нині в Україні бензин А-95 у середньому коштує 55,91 грн за один літр, а бензин А-92 – 52,28 грн за один літр. Але через бензин з додаванням гасу або солярки може зламатися двигун.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Таке саме на АЗС можуть зробити і з дизельним паливом. Особливо перед зимою, коли потрібно швидко продати літній дизель.
Не потрапити на цей "трюк" нечесних співробітників АЗС можна. Для цього проведіть пальцем по краю горловини заправного пістолета. Якщо в бензині є гас чи солярка, то на пістолеті буде жирний слід.
Рекомендуємо водіям обов'язково зберігати чеки АЗС. Якщо через неякісне паливо зламається двигун, то можна буде змусити власника АЗС заплатити за його ремонт. А ремонт двигуна може коштувати дуже дорого.
На СТО одні з найбільших рахунків виставляють за ремонт моторів. Так, власнику позашляховика Volkswagen Touareg 2006 модельного року за капітальний ремонт двигуна та за низку робіт з ходовою частиною довелося заплатити 353 300 грн. Власник кросовера BMW X5 2012 року випуску за капітальний ремонт мотора на СТО заплатив 523 400 грн.
Нагадаємо, раніше водіїв попередили, що в Україні закінчується епоха низьких цін на бензин, дизельне паливо та автогаз.