Досвідчені водії перевіряють рівень моторного мастила кожні 1-2 тисячі кілометрів пробігу, а також перед дальньою поїздкою. Всі автомобілісти бояться низького рівня оливи, але виявляється, що високий рівень може свідчити про серйозну проблему, стверджують експерти.
![Фахівці пояснили, в чому небезпека високого рівня мастила у двигуні автомобіля Фахівці пояснили, в чому небезпека високого рівня мастила у двигуні автомобіля - today.ua](https://today.ua/wp-content/uploads/2021/05/maslo-768x480.jpg)
Зокрема, високий рівень моторного мастила (про банальний перелив мастила тут не йдеться) може свідчити про те, що в нього потрапляє паливо. Причина – проблеми з паливним насосом. Це перша серйозна проблема, про яку говорить мастило в моторі вище рівеня.
Найчастіше паливо в моторне мастило потрапляє в автомобілях з бензиновим двигуном з безпосереднім упорскуванням та з дизельними силовими агрегатами. Немає потреби, мабуть, говорити про те, як це може негативно вплинути на двигун, адже рідка олива гірше змащує деталі. Навіть по запаху можна зрозуміти, що в оливі є бензин. І двигун у цьому випадку працює голосніше, ніж зазвичай, може з'явитися стукіт. Якщо в теплу пору року рівень оливи різко збільшився, то потрібно відразу ж усунути причину потрапляння палива.
Друга серйозна проблема, про яку може свідчити моторне мастило вище за рівень, - тріщини в головці блоку циліндрів, самому блоці або при негерметичності теплообмінника "мастило-антифриз". Через ці проблеми в мастило може потрапити антифриз, підвищуючи його рівень (він накопичується на дні масляного піддону).
Популярні зараз
У ПФУ повідомили про грошову допомогу до Дня Незалежності: хто та як може отримати
В Укренерго повідомили, коли відключень світла поменшає: “Має бути трішки легше“
У Пентагоні прокоментували інформацію про відправлення військ Північної Кореї до України
В Україні запровадять новий податок: названо товари, які значно подорожчають
Якщо в один "прекрасний" день на пробці мастилозаливної горловини або на мастиловимірювальному щупі ви побачили білу емульсію, а з вихлопної труби йде білий дим (вірніше, якщо він не розсіюється після прогріву двигуна), то, значить, в систему змащення потрапляє антифриз, підвищуючи рівень моторної оливи. Звичайно, в даному випадку потрібно не мчати у своїх справах, ігноруючи проблему, а одразу її усунути.
Таким чином, потрібно не лінуватися і частіше перевіряти рівень моторної оливи, кожні 1-2 тисячі кілометрів пробігу, а також перед дальньою поїздкою. Ну а якщо ви купили занадто старий автомобіль, то перевіряти рівень мастила потрібно ще частіше (набагато частіше). Вас має насторожити не лише аномально низький рівень оливи, а й високий рівень.
Нагадаємо, раніше фахівці назвали моторну оливу, яка влітку потрібна автомобілю з великим пробігом.