Фахівці пояснили, в чому небезпека високого рівня мастила у двигуні автомобіля

Автор: Максимов Віталій

Досвідчені водії перевіряють рівень моторного мастила кожні 1-2 тисячі кілометрів пробігу, а також перед дальньою поїздкою. Всі автомобілісти бояться низького рівня оливи, але виявляється, що високий рівень може свідчити про серйозну проблему, стверджують експерти.

Фахівці пояснили, в чому небезпека високого рівня мастила у двигуні автомобіля - today.ua

Зокрема, високий рівень моторного мастила (про банальний перелив мастила тут не йдеться) може свідчити про те, що в нього потрапляє паливо. Причина – проблеми з паливним насосом. Це перша серйозна проблема, про яку говорить мастило в моторі вище рівеня.

Найчастіше паливо в моторне мастило потрапляє в автомобілях з бензиновим двигуном з безпосереднім упорскуванням та з дизельними силовими агрегатами. Немає потреби, мабуть, говорити про те, як це може негативно вплинути на двигун, адже рідка олива гірше змащує деталі. Навіть по запаху можна зрозуміти, що в оливі є бензин. І двигун у цьому випадку працює голосніше, ніж зазвичай, може з'явитися стукіт. Якщо в теплу пору року рівень оливи різко збільшився, то потрібно відразу ж усунути причину потрапляння палива.

Друга серйозна проблема, про яку може свідчити моторне мастило вище за рівень, - тріщини в головці блоку циліндрів, самому блоці або при негерметичності теплообмінника "мастило-антифриз". Через ці проблеми в мастило може потрапити антифриз, підвищуючи його рівень (він накопичується на дні масляного піддону).

Популярні зараз

У ПФУ повідомили про грошову допомогу до Дня Незалежності: хто та як може отримати

В Укренерго повідомили, коли відключень світла поменшає: “Має бути трішки легше“

У Пентагоні прокоментували інформацію про відправлення військ Північної Кореї до України

В Україні запровадять новий податок: названо товари, які значно подорожчають

Фахівці пояснили, в чому небезпека високого рівня мастила у двигуні автомобіля

Якщо в один "прекрасний" день на пробці мастилозаливної горловини або на мастиловимірювальному щупі ви побачили білу емульсію, а з вихлопної труби йде білий дим (вірніше, якщо він не розсіюється після прогріву двигуна), то, значить, в систему змащення потрапляє антифриз, підвищуючи рівень моторної оливи. Звичайно, в даному випадку потрібно не мчати у своїх справах, ігноруючи проблему, а одразу її усунути.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Таким чином, потрібно не лінуватися і частіше перевіряти рівень моторної оливи, кожні 1-2 тисячі кілометрів пробігу, а також перед дальньою поїздкою. Ну а якщо ви купили занадто старий автомобіль, то перевіряти рівень мастила потрібно ще частіше (набагато частіше). Вас має насторожити не лише аномально низький рівень оливи, а й високий рівень.

Нагадаємо, раніше фахівці назвали моторну оливу, яка влітку потрібна автомобілю з великим пробігом.