У моторне мастило постійно потрапляють частки залізовмісних сплавів (продукти зносу чавуну і сталі), тим самим погіршуючи його властивості. Деякі автомобілісти вважають, що для очищення мастила можна використовувати магніти. Експерти журналу "За кермом" вважають, що певний сенс у цьому є.
Автовиробники практично ніколи не застосовують магніти в двигунах, щоб таким чином очищати мастило (хоча винятки бувають). Для цього є фільтр.
Але залізовмісні сплави можна прибирати за допомогою магніту, якщо встановити його зсередини піддону двигуна. Мастило звідти надходить у насос, а потім у фільтр. Цей спосіб дозволяє заздалегідь прибрати з мастила більшість шкідливих залізних частинок. Якщо ви захочете спробувати цей метод очищення моторного мастила, переконайтеся, що магніт надійно закріплений на піддоні.
Популярні зараз
Померла актриса Тері Гарр, відома ролями у серіалі “Друзі“ та фільмі “Тутсі“
Олена Зеленська розповіла про знайомство та початок відносин з майбутнім президентом України
У Польщі виник дефіцит працівників: названо вакансії та зарплати для українських біженців
Крім того, експерти журналу "За кермом" стверджують, що можна завадити залізним частинкам потрапити до масляної магістралі під час відкриття перепускного клапана. Для цього спробуйте прикріпити магніти до корпусу фільтра. На думку експертів, це досить ефективний метод.
Але навіть очищення моторного мастила магнітами не означає, що його не потрібно регулярно міняти. В іншому випадку можуть виникнути серйозні проблеми з двигуном.
Нагадаємо, раніше ми розповіли про одну причину підвищеної витрати моторного мастила, про яку мало хто з водіїв знає.