Більшість автомобілістів не здогадуються, що взимку перед початком руху потрібно прогрівати не тільки двигун, а й АКПП, в тому числі варіатор. В іншому випадку доведеться витратитися на його ремонт...
Справа в тому, що, по-перше, в мороз збільшується в'язкість робочої рідини. По-друге, там, де «контачат» конуси і ремінь варіатора, рідина належним чином виконує свої функції при температурі від 60 до 100°C. Через все це можуть вийти з ладу клапани гидроблока або гумові ущільнення і з'явитися задири на поверхні конусів і ременя.
З усього цього випливає, що варіатор в холодну пору року теж потрібно гріти. Є кілька способів, як це зробити.
Деякі водії, наприклад, з цією метою перші приблизно 10 кілометрів їдуть повільно і плавно, не допускаючи надмірних навантажень на трансмісію. Для багатьох автомобілістів такий спосіб не дуже підходить, тому що вони постійно поспішають.
Іноді варіатор гріють від мотора, який працює на холостому ходу. Але це теж не підійде автомобілістам, які цінують кожну хвилину.
Можна затягнути ручник і включити незабаром після пуску двигуна режим «Рух» або «Реверс». У цьому випадку температура варіатора зростає в 2 рази швидше. Приблизно через десять хвилин можна їхати в звичайному режимі.
Раніше експерти розповіли, як взимку не «вбити» турбодвигун.