Як не вбити взимку турбодвигун

Автор: Максимов Віталій

Турбодвигуни забезпечують відмінні динамічні характеристики і відрізняються низькою витратою палива. Однак, у них є і кілька мінусів. Сьогодні ми розповімо про те, які проблеми можуть взимку виникнути у наддувного мотора.

Як не вбити взимку турбодвигун - today.ua

У холодну пору року важко уникнути холодного пуску двигуна. «Атмосферник» це переносить набагато легше, ніж турбомотор. А все через те, що у «атмосферників», особливо старих, блок циліндрів чавунний, а у турбодвигунів - алюмінієвий.

Також потрібно врахувати конструкцію деяких двигунів. Вона така, що силові агрегати обов'язково потрібно, хоча б недовго, прогрівати перед поїздкою. В іншому випадку, наприклад, у наддувного двигуна EA888 від Volkswagen починалася підвищена витрата масла, що призводило до капітального ремонту.

Крім того, під час довгої стоянки на морозі турбіна охолоджується, масло відстоюється. Значить, потрібен деякий час, щоб після запуску двигуна всі робочі поверхні деталей не відчували його дефіцит.

Популярні зараз

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

У Білому домі повідомили, коли розпочнеться постачання зброї в Україну

Якщо завести такий двигун і відразу поїхати, механізм турбіни через величезні навантаження при перепаді температур буде швидко зношуватися з усіма наслідками.

Як не вбити взимку турбодвигун Тому турбодвигун в холодну пору року потрібно обов'язково прогрівати. Для цього цілком вистачить п'яти хвилин. Масло встигне поступити до всіх вузлів і агрегатів. Рух потрібно починати плавно, в спокійному режимі. Після того, як температура антифризу збільшиться до 90 градусів, а в салон піде тепле повітря, можна рухатися в звичайному режимі.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Досвідчені водії після поїздки дають мотору пару хвилин попрацювати на холостих обертах. Тоді масло, яке прокачується через турбіну, встигне її охолодити.

Раніше стало відомо, що Nissan почав продавати свій найменший і найдешевший кросовер Nissan Magnite. Його ціна виявилася навіть нижче, ніж очікувалося. У «базі» він коштує всього 6 900 доларів.