Чи потрібно взимку гріти варіатор?

Автор: Максимов Віталій

Більшість автомобілістів не здогадуються, що взимку перед початком руху потрібно прогрівати не тільки двигун, а й АКПП, в тому числі варіатор. В іншому випадку доведеться витратитися на його ремонт...

Чи потрібно взимку гріти варіатор? - today.ua

Справа в тому, що, по-перше, в мороз збільшується в'язкість робочої рідини. По-друге, там, де «контачат» конуси і ремінь варіатора, рідина належним чином виконує свої функції при температурі від 60 до 100°C. Через все це можуть вийти з ладу клапани гидроблока або гумові ущільнення і з'явитися задири на поверхні конусів і ременя.

З усього цього випливає, що варіатор в холодну пору року теж потрібно гріти. Є кілька способів, як це зробити.

Деякі водії, наприклад, з цією метою перші приблизно 10 кілометрів їдуть повільно і плавно, не допускаючи надмірних навантажень на трансмісію. Для багатьох автомобілістів такий спосіб не дуже підходить, тому що вони постійно поспішають.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Іноді варіатор гріють від мотора, який працює на холостому ходу. Але це теж не підійде автомобілістам, які цінують кожну хвилину.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Можна затягнути ручник і включити незабаром після пуску двигуна режим «Рух» або «Реверс». У цьому випадку температура варіатора зростає в 2 рази швидше. Приблизно через десять хвилин можна їхати в звичайному режимі.

Раніше експерти розповіли, як взимку не «вбити» турбодвигун.

Головне