Більшість автомобілістів не здогадуються, що взимку перед початком руху потрібно прогрівати не тільки двигун, а й АКПП, в тому числі варіатор. В іншому випадку доведеться витратитися на його ремонт...
Справа в тому, що, по-перше, в мороз збільшується в'язкість робочої рідини. По-друге, там, де «контачат» конуси і ремінь варіатора, рідина належним чином виконує свої функції при температурі від 60 до 100°C. Через все це можуть вийти з ладу клапани гидроблока або гумові ущільнення і з'явитися задири на поверхні конусів і ременя.
З усього цього випливає, що варіатор в холодну пору року теж потрібно гріти. Є кілька способів, як це зробити.
Деякі водії, наприклад, з цією метою перші приблизно 10 кілометрів їдуть повільно і плавно, не допускаючи надмірних навантажень на трансмісію. Для багатьох автомобілістів такий спосіб не дуже підходить, тому що вони постійно поспішають.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Іноді варіатор гріють від мотора, який працює на холостому ходу. Але це теж не підійде автомобілістам, які цінують кожну хвилину.
Можна затягнути ручник і включити незабаром після пуску двигуна режим «Рух» або «Реверс». У цьому випадку температура варіатора зростає в 2 рази швидше. Приблизно через десять хвилин можна їхати в звичайному режимі.
Раніше експерти розповіли, як взимку не «вбити» турбодвигун.