Компанія Hyundai наприкінці грудня 2023 року подала у США заявку на патент акумуляторної твердотільної батареї для електромобілів. З такою батареєю електрокари зможуть їздити більше, ніж із літій-іонними батареями. Крім того, вони будуть дешевшими.
Розробка твердотільних акумуляторів ведеться вже кілька років. Першовідкривачем у цьому напрямі став американський вчений Майк Циммерман із компанії Ionic Materials.
У 2018 році стало відомо, що Hyundai інвестує значні кошти в компанію Ionic Materials для розробки акумуляторів на основі полімерних твердих електролітів для літієвих джерел струму. Інші компанії теж намагаються створити такі батареї (наприклад, Toyota, General Motors, Ford, Mercedes-Benz, QuantumScape, FIAT, GAC та ProLogium). Але до їхнього впровадження в серійне виробництво ще дуже довго. За найоптимістичнішими прогнозами, масово твердотільні акумуляторні батареї для електромобілів з'являться приблизно до 2030 року.
Твердотільна батарея Hyundai може прискорити цей процес. Судячи з патентної заявки, вона складатиметься з пристрою підвищення тиску та системи моніторингу й контролю температури. У патентній заявці не вказано деталі, щоб цією інформацією не могли скористатися конкуренти. Тим не менш, з патентної заявки зрозуміло, що твердотільна батарея Hyundai може використовувати стабільний твердий електроліт. При цьому також зрозуміло, що розробка нового типу батареї для електромобілів Hyundai ще знаходиться на ранній стадії.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Вважається, що у твердотільної батареї більша щільність енергії, ніж у літієвих батарей. Завдяки цьому твердотільна батарея компактніша і важить менше. Вона забезпечує кращий запас ходу. Крім того, така батарея швидше заряджається і вона безпечніша, тому що немає ризику витоку рідкого електроліту (тобто немає ризику займання).
Але інженерам ще потрібно знайти стабільний твердий електроліт, який можна було б використовувати в твердотільній батареї при серійному виробництві.
Потрібно відзначити, що компанія Hyundai одночасно із твердотільною батареєю також розробляє літієві батареї LFP. З такими батареями електромобілі дешевші, ніж з літій-іонними батареями.
В Україні зараз найдоступніший автомобіль компанії Hyundai – компактний хетчбек Hyundai i10. У стандартній комплектації він коштує від 567 тисяч гривень.
Нагадаємо, раніше фотошпигуни показали новий кросовер Hyundai Tucson без камуфляжу.