Деякі водії перевіряють якість мастила у двигуні, капаючи із щупа на папір. Проте, експерти журналу "За кермом" вважають, що такий спосіб перевірки мастила вже давно застарів і зараз він може просто зашкодити.
Зокрема, деякі водії дають двигуну попрацювати хвилин 10, а потім капають мастилом із щупа на папір. Вважається, що в тому випадку, якщо пляма однорідна, світла, а води немає, то мастило хороше. Якщо центр темний - то мастило пора міняти, оскільки воно занадто брудне.
Експерти нагадали, що сучасні мастила з хорошими миючими властивостями темніють швидко. Під час експлуатації в мастило потрапляє нагар та сажа. І особливо швидко мастило стає чорним у дизельному двигуні. Тобто немає нічого страшного в тому, що воно темніє.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Неможливо оцінити ступінь зносу двигуна по металевим блискіткам в мастилі. Чому? Тому що металеві частинки, що мають набагато більшу щільність, ніж мастило, швидко осядуть і не потраплять на масляний щуп. Оцінити якість мастила можна, тільки якщо злити його через отвір у піддоні.
Експерти журналу "За кермом" не рекомендують вдаватися до методу перевірки мастила за допомогою паперу. Вони просто радять його регулярно змінювати. Причому частіше, ніж радять автовиробники – через 7500 км.
Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, як за непрямими ознаками визначити, що залив підроблене моторне мастило.