Американський Страховий інститут безпеки дорожнього руху (IIHS) перевірив середньорозмірні позашляховики на безпеку пасажирів на задніх сидіннях. Більшість середньорозмірних SUV, у тому числі Jeep Wrangler та Grand Cherokee, провалили цей тест.
Автовиробники зараз добре дбають про безпеку водіїв та передніх пасажирів. Для їхньої безпеки придумали багато різних систем. А ось безпека задніх пасажирів знаходиться ще не на такому високому рівні, як хотілося б. Тому інститут IIHS запровадив нову категорію краш-тессів – перевірка безпеки задніх пасажирів під час лобового зіткнення. Це має спонукати автовиробників впроваджувати відповідні системи безпеки.
Під час цього тесту на задніх сидіннях знаходиться манекен, що імітує 12-річну дитину або маленьку жінку.
Останнім часом експерти інституту IIHS провели краш-тести 13 середньорозмірних позашляховиків. Виявилося, що 9 з них мають поганий захист задніх пасажирів при лобовому зіткненні. Але при цьому усі 13 позашляховиків забезпечують відмінний захист водія.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Лише 4 позашляховики заслужили на оцінку "Добре" за захист задніх пасажирів при лобовому зіткненні. Це Ford Explorer, Subaru Ascent, Tesla Model Y та Ford Mustang Mach-E.
Інші позашляховики провалили цей краш-тест. Серед них були, наприклад, Jeep Wrangler, Grand Cherokee, Honda Pilot, Hyundai Palisade, Mazda CX-9 та Nissan Murano. Також провалив цей тест і Volkswagen Atlas.
Так, у Jeep Wrangler ззаду немає бічної шторки безпеки, а під час краш-тесту у манекена змістився пас безпеки, що збільшує ризик отримати травму при ДТП. У Grand Cherokee під час випробувань голова манекена опинилася між подушкою безпеки та вікном, що збільшує ризик травми голови.
Автовиробники постійно покращують системи безпеки та створюють нові системи безпеки. Сучасні автомобілі набагато безпечніші, ніж, наприклад, машини кінця 1990-х років. Але вони мають вразливі місця. Одне з них – захист задніх пасажирів під час лобового зіткнення.
Деякі автовиробники вже непогано захищають задніх пасажирів. Завдяки новому краш-тесту інституту IIHS таких систем побільшає. У всякому разі, результати нових краш-тетсів IIHS показали, що деякі компанії непогано піклуються про безпеку задніх пасажирів.
Нагадаємо, раніше в США назвали найбезпечніші автомобілі 2023 року. У цьому списку 48 машин.