Навіщо на шинах кольорові смужки і різнокольорові точки?

Автор: Максимов Віталій

Ви, напевно, звертали увагу на те, що на деяких шинах є кольорові смужки і різнокольорові точки. Одні автомобілісти вважають, що так позначають сорт гуми. Інші впевнені, що це бракована партія. Треті думають, що шини без таких смуг - некондиція. Так навіщо на гуму наносять кольорові смужки і різнокольорові точки?

Навіщо на шинах кольорові смужки і різнокольорові точки? - today.ua

Почнемо з нагадування про те, що кольорові смужки можна побачити на протекторах покришок, а різнокольорові точки - на боковинах.

Кольорові смужки на протекторі потрібні під час виробництва. Вони допомагають визначити тип протектора, щоб не переплутати його при подальшій установці на каркас шини і вулканізації.

Навіщо на шинах кольорові смужки і різнокольорові точки? Кольорові смужки також приносять користь під час зберігання покришок на складі. Працівники складу за допомогою смуг визначають тип шини і відвантажують потрібні.

Популярні зараз

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

Для автомобілістів великої користі від кольорових смужок немає. Можна визначити, що шини, які вони хочуть купити, з однієї партії. Але це можна зробити й за датою виготовлення.

Тепер давайте поговоримо про кольорові точки і трикутники на автомобільній гумі. Це балансувальні мітки. Вони допомагають більш точно встановити і відбалансувати нове колесо на новому диску.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Навіщо на шинах кольорові смужки і різнокольорові точки? Жовта або біла точки (або трикутник) вказують на найлегший сегмент шини. Монтувати таку покришку потрібно, поєднавши жовту позначку з найважчим місцем на колісному диску - там, де розташований ніпель.

Червоними крапками позначається місце з найбільшим радіусом. При монтажі червона точка повинна бути поєднана зі знаком «L» на диску, яким відзначається легка зона ободу. Якщо цього знака немає, то шина встановлюється так, щоб червона точка розташовувалася в протилежний стороні від ніпеля.