У наш час далеко не кожен автомобіліст самостійно обслуговує свою машину. Та й навіщо, адже на СТО майстри це зроблять краще. Правда, на автосервісах категорично не хочуть возитися з деякими несправностями...
Старі позашляховики, наприклад, потребують регулярного шприцеванія карданних валів. Якщо цього не робити, то доведеться купувати весь вал. Цю процедуру рекомендують проводити кожні 10-30 тисяч кілометрів.
Але на автосервісах майстри не люблять цим займатися. Чому? Тому, що на цій операції, багато не заробиш, а забруднитися можешь. Тому майстри намагаються під будь-яким приводом відмовитися від такої операції.
Ще одна проблема - зі світлодіодними задніми ліхтарями і ходовими вогнями. Якщо міняти оптику цілком, то це коштує дорого. Ось і навчилися деякі фахівці ремонтувати стару. Правда, для цього потрібно багато часу, тому автомобілістам на автосервісах пропонують купити нову фару, стверджуючи, що стару відремонтувати неможливо.
Популярні зараз
В Україні запропонували запровадити жорсткі штрафи для школярів
Землі досягла сильна магнітна буря: як довго вона триватиме
В Україні офіційно з'явилася професія домробітник: Рада ухвалила закон
Помічено, що на автосервісах найчастіше в ремонті відмовляють електрики. Справа в тому, що їм з точки зору заробітку і економії часу набагато простіше сказати, що вийшов з ладу цілий блок, ніж довго займатися копітким ремонтом. Ось і доводиться автомобілістам шукати, де можна дешевше купити блок, який «засудив» електрик.
Іноді механіки відмовляються ремонтувати двигуни. Звичайно, це буває рідко і стосується тільки тих силових агрегатів, до яких не дістати якісних оригінальних запчастин. Майстрам простіше взяти в роботу більш поширений мотор.
Не потрібно думати, що на автосервісах працюють одні ледарі. Більшість співробітників - сумлінні і грамотні фахівці. Але деякі заради швидкого заробітку намагаються брати прості завдання.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.