У наш час далеко не кожен автомобіліст самостійно обслуговує свою машину. Та й навіщо, адже на СТО майстри це зроблять краще. Правда, на автосервісах категорично не хочуть возитися з деякими несправностями...
Старі позашляховики, наприклад, потребують регулярного шприцеванія карданних валів. Якщо цього не робити, то доведеться купувати весь вал. Цю процедуру рекомендують проводити кожні 10-30 тисяч кілометрів.
Але на автосервісах майстри не люблять цим займатися. Чому? Тому, що на цій операції, багато не заробиш, а забруднитися можешь. Тому майстри намагаються під будь-яким приводом відмовитися від такої операції.
Ще одна проблема - зі світлодіодними задніми ліхтарями і ходовими вогнями. Якщо міняти оптику цілком, то це коштує дорого. Ось і навчилися деякі фахівці ремонтувати стару. Правда, для цього потрібно багато часу, тому автомобілістам на автосервісах пропонують купити нову фару, стверджуючи, що стару відремонтувати неможливо.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Помічено, що на автосервісах найчастіше в ремонті відмовляють електрики. Справа в тому, що їм з точки зору заробітку і економії часу набагато простіше сказати, що вийшов з ладу цілий блок, ніж довго займатися копітким ремонтом. Ось і доводиться автомобілістам шукати, де можна дешевше купити блок, який «засудив» електрик.
Іноді механіки відмовляються ремонтувати двигуни. Звичайно, це буває рідко і стосується тільки тих силових агрегатів, до яких не дістати якісних оригінальних запчастин. Майстрам простіше взяти в роботу більш поширений мотор.
Не потрібно думати, що на автосервісах працюють одні ледарі. Більшість співробітників - сумлінні і грамотні фахівці. Але деякі заради швидкого заробітку намагаються брати прості завдання.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.