Стало відомо, чому не можна їздити на низьких оборотах двигуна

Автор: Максимов Віталій

Через дефіцит палива, яке утворився в Україні наприкінці квітня, деякі водії, начитавшись і наслухавшись у соціальних мережах "експертів", почали їздити на низьких оборотах двигуна. Так вони намагаються заощаджувати паливо. Сьогодні ми розповімо, чому так їздити не можна…

Стало відомо, чому не можна їздити на низьких оборотах двигуна - today.ua

При поїздці на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище 2500 об/хв на бензинових моторах та вище 1100–1200 об/хв на дизельних моторах.

За такого стилю руху дійсно знижується витрата палива. Однак, зниження витрати палива зовсім невелике і заощадивши трохи грошей зараз, у майбутньому ви можете зіткнутися із серйозними проблемами двигуна та заплатити набагато більше грошей за його ремонт.

По-перше, врахуйте, що при такому режимі руху буде поганий тиск масла, внаслідок чого швидко зношуватимуться підшипники колінчастого валу.

Популярні зараз

В Україні офіційно з'явилася професія домробітник: Рада ухвалила закон

Землі досягла сильна магнітна буря: як довго вона триватиме

В Україні запропонували запровадити жорсткі штрафи для школярів

Пентагон розкрив номенклатуру першого пакету військової допомоги Україні: чи дадуть ATACMS

Стало відомо, чому не можна їздити на низьких оборотах двигуна По-друге, при такому режимі руху двомасовий маховик може раніше строку вийти з ладу і його доведеться міняти. А він може коштувати дуже дорого.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Таким чином, найкраще їздити на середніх оборотах або на оборотах трохи вище за середні (від 2500 до 4000 об/хв). Іноді корисно розкручувати двигун майже до максимуму. На автомобілі з автоматом можна регулярно перемикатися на спортивний режим, але не лихачити.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в Китаї компанія Honda показала свій новий найдешевший кросовер.