Через дефіцит палива, яке утворився в Україні наприкінці квітня, деякі водії, начитавшись і наслухавшись у соціальних мережах "експертів", почали їздити на низьких оборотах двигуна. Так вони намагаються заощаджувати паливо. Сьогодні ми розповімо, чому так їздити не можна…
При поїздці на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище 2500 об/хв на бензинових моторах та вище 1100–1200 об/хв на дизельних моторах.
За такого стилю руху дійсно знижується витрата палива. Однак, зниження витрати палива зовсім невелике і заощадивши трохи грошей зараз, у майбутньому ви можете зіткнутися із серйозними проблемами двигуна та заплатити набагато більше грошей за його ремонт.
По-перше, врахуйте, що при такому режимі руху буде поганий тиск масла, внаслідок чого швидко зношуватимуться підшипники колінчастого валу.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
По-друге, при такому режимі руху двомасовий маховик може раніше строку вийти з ладу і його доведеться міняти. А він може коштувати дуже дорого.
Таким чином, найкраще їздити на середніх оборотах або на оборотах трохи вище за середні (від 2500 до 4000 об/хв). Іноді корисно розкручувати двигун майже до максимуму. На автомобілі з автоматом можна регулярно перемикатися на спортивний режим, але не лихачити.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що в Китаї компанія Honda показала свій новий найдешевший кросовер.