Китайська компанія Xiaomi, яка є одним із лідерів у світі з випуску смартфонів, провела тест-драйв свого першого автомобіля Xiaomi SU7, а також назвала його ціну. Цей седан буде коштувати від 32 800 євро.
Про те, що Xiaomi планує розробляти, випускати та продавати автомобілі, стало відомо у 2021 році. Тоді Лей Цзюнь, генеральний директор та засновник Xiaomi, заявив, що його компанія інвестує 1,4 млрд доларів у розробку та випуск автомобілів.
Першим автомобілем Xiaomi стане SU7, який офіційно представили у грудні 2023 року. Це електричний седан. Його за контрактом випускатиме китайська компанія BAIC.
Наразі Xiaomi SU7 вже проходить дорожнє тестування. Його також тестують у холодну погоду. Це дуже важливо, адже не секрет, що взимку у всіх електромобілів знижується запас ходу (так мороз впливає на батареї електрокарів). Щоправда, не всі електромобілі однакові.
Продаж цього електричного седана має розпочатися вже в 2024 році. Він коштуватиме в базовій версії 250 000 юанів (приблизно 32 800 євро), а в топовій версії – 361 400 юанів (близько 47 300 євро).
Xiaomi SU7 збудували на платформі Modena компанії Xiaomi. Його довжина складає 4997 мм, ширина – 1663 мм, висота – 1455 мм, а колісна база – 3000 мм. У салоні знаходиться 7,1-дюймова панель приладів, 16,1-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, а також два сенсорні екрани для задніх пасажирів (це насправді планшети Xiaomi Mi Pads).
Цей електромобіль отримав систему автономного керування Xiaomi Pilot ADAS. До кінця 2024 року її можна буде активувати у 100 містах Китаю.
Покупцям Xiaomi SU7 пропонуватимуть у двох версіях – базової та топової Max. Базова версія із заднім приводом оснащується електромотором та батареєю на 73,6 кВтг. У неї запас ходу сягає 668 км. Топова версія оснащується двома електромоторами та батареєю на 101 кВтг. У неї запас ходу становить 800 км, а розгін до 100 км/год займає 2,78 секунд при максимальній швидкості 265 км/год.
Зазначимо, що дані щодо запасу ходу наводяться за результатами тестів за китайським циклом CLTC. Європейський та американський випробувальні тестові цикли для електромобілів суворіші. Тобто у Xiaomi SU7 насправді запас ходу може бути меншим, ніж заявлено.
Нагадаємо, в Україні поліцейським заборонять тримати в руках радари TruCAM.