Компанія Volkswagen офіційно представила свій новий кросовер Tharu XR. Спочатку його продаватимуть лише в Китаї, а потім він з'явиться у продажу й в інших країнах.
Volkswagen Tharu XR не потрібно плутати з Volkswagen Tharu, який вже продається у Китаї. Це два різні кросовери. Volkswagen Tharu свою назву отримав на честь у народності Тхару. В інших країнах його продають під назвою Volkswagen Taos. При цьому Tharu більше, ніж Tharu XR.
Кросовер Tharu XR збудували на платформі MQB A0 компанії Volkswagen. На цій же платформі, нагадаємо, побудовані такі моделі, як, наприклад, Volkswagen Taigun, Kushaq, Slavia та Virtus. Насправді Tharu XR – це трохи збільшена версія кросовера Taigun. Довжина цієї новинки складає 4355 мм.
Навіть зовні Tharu XR трохи нагадує Taigun, але передня частина у нього зовсім інша. Так, у цього кросовера нові фари, нова решітка радіатора, а також новий передній бампер. Задній бампер трохи більше, ніж у Taigun, він має більш контрастні алюмінієві деталі.
Який салон у Tharu XR - ще точно не відомо. На жаль, Volkswagen поки що його не показав. Думаємо, у Tharu XR інтер'єр буде більш-менш ідентичний інтер'єру кросовера Tharu, але, звичайно, деякі відмінності між ними мають бути. Також потрібно очікувати на появу нових функцій та нового обладнання.
На скільки людей розрахований Tharu XR – поки що не повідомляється. Швидше за все, на 5 осіб. Але не виключено, що він отримає додатковий ряд сидінь.
Під капотом у цього кросовера знаходиться 1,5-літровий бензиновий двигун TSI в декількох варіантах потужності. Поки подробиць про силовий агрегат більше немає. Також ми не знаємо, з якою коробкою передач працюватиме цей двигун.
Volkswagen спочатку продаватиме свій новий кросовер Volkswagen Tharu XR тільки в Китаї. Але пізніше він з'явиться й в інших країнах, тобто стане глобальною моделлю. Можливо, він потрапить і до України. Це буде бюджетний кросовер.
В Україні зараз найдоступніший автомобіль компанії Volkswagen – кросовер VW T-Roc, який коштує від 1 179 269 грн. Він оснащений 1,4-літровим бензиновим двигуном TSI потужністю 150 к.с. і 250 Нм крутного моменту, і 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким двигуном компактний німецький кросовер у комбінованому циклі витрачає 6,3 л бензину на 100 км. Розгін до 100 км/год займає 8,4 секунд при максимальній швидкості 200 км/год.
Є також версія з 4-циліндровим 1,4-літровим бензиновим двигуном TSI потужністю 150 к.с. і 250 Нм крутного моменту, який працює разом із 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач DSG. Витрата палива у комбінованому циклі становить 7,3 л на 100 км. Розгін до 100 км/год теж займає 8,4 секунди, але максимальна швидкість трохи більша - 205 км/год.
Нагадаємо, з 2024 року Volkswagen почав швидше розробляти нові автомобілі, щоб менше витрачати гроші на розробку. Ми розповіли про те, як це позначиться на якості автомобілів.