Двигун є найголовнішим вузлом будь-якого автомобіля. В Україні його капітальний ремонт може коштувати десятки та навіть сотні тисяч гривень. Тому дуже важливо, щоб силовий агрегат був у хорошому стані. Сьогодні ми розповімо про те, чому у двигунах автомобілів з'являються тріщини.
Існує кілька причин появи тріщин у двигунах машин. Але найголовніша з них, мабуть, – це перегрів силового агрегату. Чому двигун перегрівається? Наприклад, через недостатню кількість антифризу, засмічення радіатора або несправного термостата. Через це двигун перегрівається і в ньому з'являються тріщини.
При перегріві двигуна падає його потужність, сильно підвищується температура охолоджувальної рідини, з'являються дзвінкі стуки. Якщо перегрівся дизельний мотор, то з паровідвідної трубки розширювального бачка йде пар (найчастіше).
Деякі водії впевнені, що під час перегріву двигуна його можна охолодити холодною водою. Цього, звісно, робити не можна. Інакше через перепад температур метал може просто не витримати. Силовий агрегат повинен самостійно охолонути, тому що його раптова зупинка може завдати великої шкоди.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Також тріщини в моторі можуть з'явитися через гігроскопічність антифризу (тобто його здатність поглинати вологу), через неякісне паливо та моторне мастило (якщо їх використовувати, то прискорюється знос силового агрегату). Крім того, тріщини в моторі можуть виникнути внаслідок ДТП або через сильний удар по підвісці (наприклад, на поганій дорозі).
З цього виходе кілька висновків. Наприклад, не потрібно економити на моторній оливі. Втім, дешева моторна олива (мається на увазі брендове мастило, а не невідомого виробника) – це нормальний варіант для тих автомобілістів, хто хоче заощадити. Але тим, хто хоче довго їздити на своєму автомобілі, краще купувати дорожчу рідину для двигуна.
Також не потрібно економити на паливі, купуючи його на невідомих АЗС або тим більше на так званих "бочках". До речі, як зазначають деякі експерти, останнім часом в Україні стало помітно більше "бочок". Вони продають бензин та дизельне паливо невідомого, зазвичай контрафактного, походження. В результаті водії, заощаджуючи трохи на паливі, надалі обов'язково одержують серйозні проблеми з автомобілями. Наприклад, чим більше в паливі сірки, то менше ресурс двигуна. Чим більше в бензині бензолу, тим менше ресурс мотора (занадто великий вміст бензолу може в 10 разів знизити ресурс силового агрегату).
Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, що в Україні стало менше контрафактного моторного мастила.