Today.ua

Водіям назвали переваги та недоліки ременя ГРМ

У ланцюгового та ремінного приводу ГРМ є свої переваги та недоліки. Сьогодні ми розповімо про те, які є переваги та недоліки у ремінного приводу.

Почнемо з того, що ремінний привід більш сучасний, ніж ланцюговий. На двигунах бюджетних автомобілів ремінь виявляється легшим, простіше і дешевше, ніж ланцюг.

Переваги ремінного приводу ГРМ

Ремінний привід видає менший шум, ніж ланцюговий привід. Він не має резонансних коливань. Ремінь через свої характеристики добре гасить крутильні коливання.

Крім того, важливо, що ременю не потрібне мастило, тоді як ланцюг потрібно змащувати. За потреби ремінь легко оглянути, а замінити його можна самостійно. А ось замінити ланцюг – це дуже трудомісткий процес. Для цього необхідно демонтувати передню кришку.

Також треба враховувати, що двигун із ремінним приводом ГРМ легше, ніж із ланцюгом. Небагато, але все ж таки легше.

Недоліки ремінного приводу ГРМ

На жаль, у ременя ГРМ недоліків не менше, ніж переваг. Справа в тому, що гума схильна до старіння. Згодом ремінь втрачає свої характеристики. Тобто ресурс ременя обмежений пробігом та часом. Небажано потрапляння у ремінь води. Також небажані різкі перепади температури.

Ремінь може миттєво порватись, і для цього не буде жодних попереджувальних ознак. Ланцюг перед тим, як вийти з ладу, зазвичай починає гучно шуміти. Ремінь потрібно час від часу міняти, а от ланцюг заміни не потребує. Досвідчені водії після 5-6 років експлуатації автомобіля починають частіше оглядати ремінь ГРМ, оскільки він старіє та втрачає свої якості. Який ресурс ременя ГРМ? Зазвичай 5-6 років, але багато залежить від двигуна та від його потужності, від інтенсивності експлуатації автомобіля.

Експерти рекомендують міняти ремінь у наступних випадках: якщо пошкоджений внутрішній або зовнішній край ременя, гладка сторона сильно стерта і має сліди припалів, зубці підрізані та сильно стерті, з'явилися тріщини, а гума стала жорсткою на дотик. Ремінь потрібно також поміняти, якщо була течія тій чи іншій робочій рідині у районі захисних кожухів.

Нагадаємо, раніше водіям назвали моторну оливу, яка не підходить для більшості сучасних двигунів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ