Власники автомобілів з повноцінною гібридною силовою установкою (PHEV) значно рідше, ніж вважається їздять на електротязі. Такого висновку в результаті нового опитування дійшли експерти Міжнародної ради з чистого повітря (International Council on Clean Transportation).
Дослідження показало, що у світі насправді власники гібридних автомобілів на 26-56% рідше використовують електромотори, ніж передбачає американське Агентство з охорони навколишнього середовища, коли воно оцінює економічність витрати палива транспортними засобами. Тому реальна витрата палива на 42-67% більша.
Технологію гібрида (PHEV) автовиробники створили для того, щоб автомобілі менше витрачали палива і, як наслідок, менше забруднювали повітря. Зараз машини з повноцінною гібридною силовою установкою є у модельній лінійці практично всіх великих автовиробників.
Дуже часто автомобілі з гібридною технологією PHEV прирівнюють до машин з нульовим викидом шкідливих речовин, таких як електромобілі та водневі автомобілі.
Проте, як виявилося, власники автомобілів із PHEV рідко використовують гібридну технологію. Тобто вони рідше, ніж очікувалося, їздять на електротязі. При цьому такі гібридні автомобілі коштують помітно дорожче ніж стандартні версії без гібридної технології.
Експерти ICCT вважають, що автовиробників потрібно зобов'язати повідомляти про витрату палива в польових умовах та запровадити обов'язкові вимоги до мінімального запасу ходу на електротязі.
Нагадаємо, раніше у Мережі вперше показали салон оновленої Hyundai Sonata.