Серед автомобілістів до цих пір не вщухають суперечки прихильників і противників трансмісій з варіаторами. Кожна сторона висуває певні аргументи, щоб довести свою правоту. Сьогодні ми розповімо про плюси і мінуси воротарів.
Перш за все, потрібно відзначити, що варіатор відрізняється плавністю роботи - передач немає, а крутний момент передається через ремінь, що ковзає по конусам і міняє співвідношення їх оборотів. Ресурс воротарів приблизно такий же, як ресурс гідромеханічних автоматів.
Варіатори чутливі до бездоріжжя і пробуксовуванню, перегріваються і швидше ламаються. Але в місті вони незамінні.
Отже, до плюсів варіатора потрібно віднести плавну роботу, двигун завжди знаходиться на оптимальних оборотах, простоту конструкції і ремонту, компактність, економічність і екологічність, невисоку вартість у порівнянні зі стандартною автоматичною коробкою передач, а також великий ресурс ременя.
До мінусів віднесемо гучність при розгонах, монотонне прискорення (як у потужного електромобіля), чутливість до бездоріжжя і пробуксовування, боязнь довгих поїздок на високих швидкостях, часті заміни масла, високу вартість ремонту.
Врахуйте, що варіатор живе довше при спокійній манері водіння, без екстремальних прискорень і лихих поїздок по бездоріжжю. Його середній ресурс 150 000 км і більше.