В Україні через запровадження щомісячного авансового платежу податку на прибуток з однієї АЗС, як пропонує Кабмін, поменшає мереж АЗС у сегменті дискаунтерів. Такий прогноз зробив експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін.
За його словами, найближчим часом у Верховній Раді зареєструють доопрацьований законопроєкт, який передбачає підвищення податків та зборів й запровадження нових податків. У ньому немає деяких норм, які були у старому урядовому законопроєкті №11416, який зареєстрували у Верховній Раді у липні 2024 року. Доопрацьований законопроєкт містить правки, які внесли з урахуванням думки бізнесу.
Дмитро Леушкін зазначив, що у доопрацьованому законопроєкті щодо наповнення державного бюджету України є авансовий податок на прибуток з однієї АЗС. Що це означає?
Перше – податок із "бочки" (АЗС без магазину). Його пропонується встановити у розмірі 60 000 грн на місяць. Друге – податок із АЗС (з магазином). Його пропонується встановити у розмірі 80 000 грн на місяць.
Популярні зараз
У США заявили, що Україні потрібно посилити мобілізацію чоловіків
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Дмитро Леушкін вважає, що такий авансовий податок на прибуток з однієї АЗС призведе до того, що стане менше операторів роздрібного паливного ринку, які працюють у сегменті дискаунтерів. Тобто бюджетних мереж АЗС. До них відносяться, наприклад, такі мережі АЗС, як Мotto, БРСМ, Авантаж, Sun Oil та інші. Деякі мережі АЗС не зможуть сплачувати цей податок, адже вони вже працюють на кордоні прибутковості.
А ось авансовий податок на прибуток, на думку Лєушкіна, великі мережі АЗС просто не помітять. Чому? Тому що вони його "не напружуючись відіб'ють на каві та хот-догах".
Експерт паливного ринку вважає, що новий щомісячний авансовий податок на прибуток з однієї АЗС є вигідним великим оператором роздрібного паливного ринку. За його словами, це крок у бік монополізації ринку.
Коли в Україні підвищать податки та запровадять нові податки й збори? Голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів Олег Назаренко вважає, що це станеться 1 жовтня 2024 року. На його думку, народні депутати Верховної Ради проголосують за доопрацьований законопроєкт щодо наповнення держбюжету України у першому та у другому читанні у вересні. Щоправда, поки що цей документ ще не зареєстрували в українському парламенті. Його ще навіть не розглянув профільний Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики.
Нагадаємо, раніше ми склали ТОП-5 дешевих позашляховиків, які краще не купувати.