Більшість сучасних двигунів при належній експлуатації мають великий ресурс. Але якщо автомобіль експлуатувати неправильно, то двигун може передчасно вийти з ладу, і тоді доведеться платити за його ремонт. Згідно з новим звітом Інституту досліджень авторинку, в Україні ремонт двигуна може перевищити 500 000 гривень.
Експерти Інституту досліджень авторинку та RemOnline проаналізували понад 200 тисяч візитів українських автовласників на СТО. Виявилося, що в Україні зараз ремонт автомобіля на СТО у середньому коштує 6022 грн. Найбільші рахунки автовласники одержують за ремонт двигуна.
Так, власник кросовера BMW X5 2012 року випуску приїхав на СТО зі скаргою на дивний стукіт у двигуні. У цього кросовера двигун був "прошитий" (перепрограмовано блок управління двигуна, щоб поліпшити роботу силового агрегату). В результаті спеціалісти СТО зробили капітальний ремонт двигуна, за який власнику BMW X5 довелося заплатити 339 600 гривень.
Власнику позашляховика Volkswagen Touareg 2006 модельного року за капітальний ремонт двигуна та за низку робіт з ходовою частиною довелося заплатити 353 300 грн. Touareg 2006 модельного року – це перше покоління. Зараз такий автомобіль коштує приблизно стільки ж, скільки вищезгаданий автомобіліст заплатив за ремонт мотора.
У BMW 5 Series GT 2011 випуску на СТО при заміні сальника коленвала виявили проблеми з вкладишами. Власник цього преміального спортивного автомобіля за ремонт двигуна заплатив 354 600 грн.
Найдорожче капітальний ремонт двигуна обійшовся ще одному власнику кросовера BMW X5 2012 року випуску. Він за капітальний ремонт двигуна заплатив 523 400 грн.
Звичайно, згодом будь-який двигун, навіть найнадійніший, зношується, ламається, потребує ремонту. Але в силах кожного автомобіліста продовжити ресурс двигунів.
По-перше, необхідно регулярно проводити технічний огляд силового агрегату. По-друге, не забувати своєчасно змінювати моторне мастило (автовиробники рекомендують міняти моторне мастило приблизно кожні 15 00 км пробігу, але краще це робити частіше – кожні 7,5-10 тисяч км пробігу). По-третє, не допускати перегріву радіаторів охолодження. По-четверте, не експлуатувати двигун на межі. По-п'яте, взимку потрібно прогрівати двигун (інакше густе моторне мастило не встигне піднятися по каналах з піддону картера, двигун зазнає масляного голодування, а це прискорить знос його елементів).
Нагадаємо, раніше ми склали ТОП-10 брендів, що випускають найбільш надійні автомобілі.