Багато автовиробників, наприклад, Renault і Skoda, стверджують, що їх автоматичні коробки передач не обслуговуються. Однак, насправді масло в них потрібно міняти навіть частіше, ніж в механічних коробках. Чому так відбувається?
Справа в тому, що варіатори, гідромеханічні коробки і преселективні роботи - це складні гідроелектромеханичні пристрої. У них велике значення має стан масла.
Редукційні клапани можуть зависати при попаданні твердих частинок. Виконавчі механізми управляються електромагнітними клапанами, які при забрудненні відмовляють.
Крім того, в таких коробках температура рідини набагато вище, ніж в "механіці". Тому поступово її характеристики погіршуються.
Потрібно врахувати, що термін служби робочих рідин залежить від умов експлуатації автомобілів. Їх ресурс скорочується при частих поїздках на короткі відстані, при поїздках по брудним дорогам, при дорожніх пробках, русі з високими швидкостями.
Раніше експерти назвали чотири найпроблемніші автоматичні коробки передач, з якими краще за все не зв'язуватися.