Багато автовиробників, наприклад, Renault і Skoda, стверджують, що їх автоматичні коробки передач не обслуговуються. Однак, насправді масло в них потрібно міняти навіть частіше, ніж в механічних коробках. Чому так відбувається?

Справа в тому, що варіатори, гідромеханічні коробки і преселективні роботи - це складні гідроелектромеханичні пристрої. У них велике значення має стан масла.
Редукційні клапани можуть зависати при попаданні твердих частинок. Виконавчі механізми управляються електромагнітними клапанами, які при забрудненні відмовляють.
Крім того, в таких коробках температура рідини набагато вище, ніж в "механіці". Тому поступово її характеристики погіршуються.
Популярні зараз
Українцям пропонують новий тариф на газ по 4 гривні за кубометр: що потрібно знати про таку ціну
Українців переводитимуть із централізованої на індивідуальну систему теплопостачання
Грошова допомога від ЮНІСЕФ: українці можуть отримати по 6600 грн на дитину та 3600 грн на дорослого
В Україні продають зубну пасту, яка може зашкодити зубам: з'явився список небажаної продукції
У зв'язку з вищевказаним, незважаючи на фільтри, рідину слід міняти частіше, ніж в МКПП.
Потрібно врахувати, що термін служби робочих рідин залежить від умов експлуатації автомобілів. Їх ресурс скорочується при частих поїздках на короткі відстані, при поїздках по брудним дорогам, при дорожніх пробках, русі з високими швидкостями.
Раніше експерти назвали чотири найпроблемніші автоматичні коробки передач, з якими краще за все не зв'язуватися.