Багато автовиробників, наприклад, Renault і Skoda, стверджують, що їх автоматичні коробки передач не обслуговуються. Однак, насправді масло в них потрібно міняти навіть частіше, ніж в механічних коробках. Чому так відбувається?
Справа в тому, що варіатори, гідромеханічні коробки і преселективні роботи - це складні гідроелектромеханичні пристрої. У них велике значення має стан масла.
Редукційні клапани можуть зависати при попаданні твердих частинок. Виконавчі механізми управляються електромагнітними клапанами, які при забрудненні відмовляють.
Крім того, в таких коробках температура рідини набагато вище, ніж в "механіці". Тому поступово її характеристики погіршуються.
Популярні зараз
Коли закінчиться війна в Україні: прогноз російського математика
Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці
В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters
В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом
У зв'язку з вищевказаним, незважаючи на фільтри, рідину слід міняти частіше, ніж в МКПП.
Потрібно врахувати, що термін служби робочих рідин залежить від умов експлуатації автомобілів. Їх ресурс скорочується при частих поїздках на короткі відстані, при поїздках по брудним дорогам, при дорожніх пробках, русі з високими швидкостями.
Раніше експерти назвали чотири найпроблемніші автоматичні коробки передач, з якими краще за все не зв'язуватися.