У Франції активісти Всесвітнього фонду дикої природи зажадали заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків. Вони незадоволені тим, що автовиробники просувають SUV під виглядом єднання з природою, але замовчують про їх високий рівень викидів СО2.
Фонд зібрав дані про рекламу 62 автомобілів 11 брендів. Виявилося, що на рекламу кросоверів і позашляховиків на французькому телебаченні щодня витрачається 3 години і 50 хвилин. Крім того, в друкованій пресі та в зовнішній рекламі теж переважна більшість автомобільної реклами стосується кроссовров і SUV.
Активісти стверджують, що автовиробники перебільшують безпеку кросоверів і позашляховиків, так як за даними дослідження ризик потрапляння в ДТП за кермом пріподнятного автомобіля збільшений на 10%.
Крім того, активісти наголошують, що кросовери і позашляховики забруднюють навколишнє середовище сильніше інших машин.
Фонд запропонував у Франції на законодавчому рівні обмежити рекламу позашляховиків і кросоверів. Реакція французької влади на цю пропозицію поки не відома.
Раніше ми назвали три б/в кросовера з найкращим салоном.