Глава французької компанії Renault Лука де Мео закликав Євросоюз дозволити продавати на європейському ринку кей-кари, які відрізняються невеликим розміром та дешевою ціною. Поява таких машин на Старому континенті докорінно змінить автомобільний ринок.
Кей-кари з'явилися в Японії в 1940-х роках після Другої світової війни як дуже дешевий транспортний засіб. Вони збереглися на японському ринку досі. Мало того, кей-кари наразі дуже популярні у Японії.
Власники кей-карів одержують податкові пільги, оскільки такі машини повинні мати певні розміри. Зокрема, довжина кей-кара не повинна перевищувати 3,4 м, а ширина – не більше 1,48 м. При цьому потужність двигуна такого автомобіля не повинна перевищувати 64 к.с.
У Японії кей-кари регулюються як звичайні автомобілі, а у Європі підхід зовсім інший. На Старому континенті кей-кари не продають головним чином через те, що їхня безпека (особливо із захисту пішоходів) не відповідає європейським стандартам.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Згідно з правилами Євросоюзу, у разі зіткнення пішохід має пролетіти над автомобілем, а не опинитися під переднім бампером. Тому найменші європейські автомобілі, що належать до сегмента А, повинні мати розміри понад 3,5 метри. Європейські правила безпеки вимагають, щоб капот був довшим. Це має захищати пішоходів. Маленьких автомобілів уже не так багато. Їхні розміри збільшуються, тому що коли автомобілям потрібно відповідати певним вимогам, то їм доводиться якимось чином звільняти місце в салоні та в багажнику.
Лука де Мео виступає за те, щоби дозволити в Європі продавати кей-кари. Компанія Renault зараз розробляє декілька нових моделей доступних електромобілів. Їхня ціна буде від 20 000 до 25 000 євро. Так, електромобіль Renault 5, який з'явиться у продажу у 2024 році, коштуватиме 25 000 євро. Навряд чи він матиме великі продажі.
Автовиробники стикаються з великими проблемами розробки компактних дешевих електрокарів. У маленькому електрокарі важко розмістити велику батарею. Через це їхній запас ходу маленький. При цьому ціна висока. Покупці не хочуть переплачувати за електрокари з маленьким запасом ходу.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що компанія Renault розробляє новий кросовер, який у її модельній лінійці замінить Renault Megane (цю модель хочуть зняти з конвеєра).