“Помер“ новий двигун: що не можна робити до 3000 км пробігу

Здебільшого сучасні двигуни менш надійні, ніж силові агрегати, які були років двадцять тому. Але при правильній експлуатації і обслуговуванні вони витримують свій ресурс. Якщо, звичайно, не робити помилок. Сьогодні ми розповімо, що заради нормальної роботи мотора не можна робити до 3000 км пробігу.

“Помер“ новий двигун: що не можна робити до 3000 км пробігу  - today.ua

Навіть в рамках вимог на виготовлення деталей сучасних двигунів, їх розміри все одно коливаються в обумовлених технічними умовами межах. Тому автомобілісту може попастися в автосалоні машина з мотором, в якому встановлені комплектуючі, що впритул входять в свої допуски. Тому "обкатка" силовому агрегату не завадить.

Так як ми не знаємо з яких деталей зібрано двигун автомобіля, який куплений, то потрібно його обкатати. Краще перестрахуватися, ніж потім витрачати великі гроші на ремонт.

Тому досвідчені водії перші кілька тисяч кілометрів пробігу експлуатують мотор в щадному режимі.

Не потрібно довго тримати силовий агрегат працюючим на холостих обертах. У цьому випадку подача масла в систему змащення невелика, а при обкатці його дефіцит в ненадійних місцях краще не допускати.

“Помер“ новий двигун: що не можна робити до 3000 км пробігу Двигуну легше працювати в районі 2000-2500 оборотів в хвилину, з мінімальним навантаженням. Тобто в русі по вільній трасі при незавантаженому авто.

Перші приблизно 3 тисячі кілометрів пробігу краще не їздити в дорожніх пробках.

Розкручувати двигун нового автомобіля понад 3000-3500 об/хв не рекомендується. До речі, якщо у вас машина з МКПП або з АКПП з функцією перемикання передач, то не потрібно в початковий період гальмувати двигуном.

Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.