За даними нардепа Ярослава Железняка, за перші п'ять днів після закінчення безкоштовного розмитнення автомобілів на іноземних номерах українці оформили 1260 євроблях.
За розмитнення цих автомобілів власникам довелося заплатити загалом 135 млн гривень. Тобто треба платити, як і раніше, ввізне мито, ПДВ та акцизний податок.
Швидше за все, цим автомобілістам нічого не залишалося, як заплатити всі податки та офіційно розмитнити свої машини, хоча вони, мабуть, хотіли їх безкоштовно легалізувати до 1 липня, але не встигли. Таких євробляхерів досить багато. Деякі просто кидають свої автомобілі на польській стороні біля пунктів пропуску в Україну.
Деякі залишають автомобіль у Польщі на стоянці, щоб потім його продати. Можна також оформити реекспорт, тобто вивезти автомобіль із України.
У всіх цих методах є свої переваги та недоліки, тому деякі українці й кидають нерозмитнені машини перед кордоном.
Раніше народні депутати запропонували нову схему розмитнення євроблях.