Українська компанія LUAZ Motors, яка планує серійно випускати автомобілі під брендом LUAZ, показала електричний фургон. Його створили у Хмельницькому на базі електричного пікапа.
У грудні 2022 року стало відомо, що в Україні можуть знову розпочати випуск автомобілів ЛуАЗ. У Мережі навіть показали фотографії цієї новинки. Щоправда, потім з'ясувалося, що компанія "Богдан Моторс", якої зараз належить Луцький автозавод, не має до цього проекту жодного стосунку. Тобто фактично не йдеться про відродження автомобілів бренду ЛуАЗ. Це тільки за їхніми "мотивами".
За словами Вадима Ігнатова з Української асоціації учасників ринку електромобілів, компанія LUAZ Motors зараз розробляє два електричні пікапа - "Фермер" та "Сіті". "Фермер" матиме одинарну кабіну на двох осіб і великий вантажний відсік. "Сіті" матиме подвійну кабіну на чотирьох осіб. Такий пікап коштуватиме трохи більше ніж 5000 доларів.
Тепер стало відомо, що на базі пікапа випускатимуть ще й розвізний фургон. Якщо судити з фотографій, то вже зробили кілька таких машин. Вони також оснащуються електричною силовою установкою. Який у фургона буде запас ходу – поки що не відомо. Повідомляється лише, що він зможе розігнатися до 50 км/год. Що ж до ціни, то цей фургон у базовій комплектації коштуватиме від 5100 доларів.
Слід зазначити, що пікапи, які планує випускати компанія LUAZ Motors, чомусь дуже схожі на китайський електромобіль EEC L7e. У нього запас ходу становить 120 км при максимальної швидкості 50 км/год. Тобто український LUAZ виявився удосконаленим китайським електромобілем. Втім, навіть якщо це так, то нічого поганого в цьому немає. Навпаки, в умовах війни треба вітати кожну ініціативу щодо розвитку українського виробництва.
Очікується, що попередні замовлення на пікапи LUAZ почнуть приймати на початку 2023 року. Щоправда, поки що цього так і не сталося.
Нагадаємо, Луцький автомобілебудівний завод випускав автомобілі до 2006 року. Наразі ДП "Автоскладальний завод №1", яке відоме як ЛуАЗ, випускає тролейбуси та автобуси.
Раніше незалежні дизайнери показали, яким міг бути сучасний позашляховик "ЛуАЗ". За основу було взято класичний ЛуАЗ-969, який випускали з 1966 до 2002 року.