ТОП-5 найбільш надійних і довговічних дизельних двигунів

Автор: Максимов Віталій

У дизельних двигунів перед бензиновими є одна серйозна перевага - вони менше витрачають палива. І серед таких силових агрегатів є дуже надійні і довговічні. Сьогодні ми розповімо про дизеля з найбільшим ресурсом.

ТОП-5 найбільш надійних і довговічних дизельних двигунів - today.ua

Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi

Ці мотори мають об'єм від 1,4 до 1,7 л потужністю від 90 до 141 л. Це скромні трудівники, ресурс яких може досягти 500 тисяч кілометрів. Правда, у них є свої слабкі місця. Наприклад, розтягнення ланцюга приблизно через 80 000 км.

Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi

Цей дизельний двигун випускали з 2001 по 2007 рік. Його потужність становить 130-140 к.с. і 300-320 Нм крутного моменту. У нього чавунний блок і алюмінієва головка з двома валами і привідним ланцюгом. Таким силовим агрегатом оснащувалося кілька моделей Nissan, наприклад, Primera. Потрібно врахувати, що цей мотор чутливий до якості палива.

Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D

Ці мотори компанія Toyota випускала до 2006 року. Їх встановлювали на Avensis, Avensis Verso, Picnic, Corolla, Corolla Verso, Previa, RAV4. Це друге покоління дизелів з системою Common Rail Toyota. Самий проблемний вузол - паливна система Denso. В цілому ж це надійний і довговічний мотор.

Популярні зараз

Україна цьогоріч може залишитися без врожаю фруктів: в усьому винні бджоли

З'явилось важливе уточнення щодо “автомобільної мобілізації“: кого торкнеться вилучення транспорту

Закордонні паспортні сервіси скасували живі черги на тлі ажіотажу через посилення мобілізації

Українським біженцям у Німеччині скорочують готівкові виплати

Renault 2.0 dCi (M9R)

Цей мотор з'явився в 2006 році. Французький автогігант його розробив за допомогою інженерів компанії Nissan. Мотор отримав чавунний блок, турбіну із змінною геометрією і однорядний ланцюг ГРМ. Потужність - 90-180 к.с. Двигун 2.0 dCi встановлювали практично на всі моделі Renault, а також на кросовери Nissan Qashqai і X-Trail.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Fiat 1.9 JTD

Цей турбодизель з паливною системою Common Rail з'явився в 1997 році. У нього чавунний блок і ремінь ГРМ, який потрібно міняти кожні 100-120 тис. км пробігу. Його встановлювали на Alfa Romeo 156 і моделі Fiat.

Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.