Двигуни, якими оснащують вантажівки, зазвичай надійні. Вони розраховані, щоб довго працювати з постійними зусиллями (транспортування вантажу, буксирування причепа) і в екстремальному кліматі. Але у кожного мотора є своя межа. Хлопці з YouTube-каналу KT3406E вирішили розібратися в цьому питанні.
Для експерименту взяли старий сідельний тягач GMC 1970-х років випуску з 9,3 л дизельним мотором Detroit Diesel 8V71 потужністю близько 300 к.с.
З вантажівки зняли передню вісь і міст. Потім двигун розігнали до 4500 об/хв, вдавивши педаль газу в підлогу.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Двигун, який до цього не заводили 12 років, кілька хвилин працював нормально, але потім пішов чорний густий дим, а на 8-й хвилині він загорівся.
Після цього мотор розібрали, щоб побачити його пошкодження. У нього зламалося кілька клапанів і один поршень, а циліндри вкрилися подряпинами. Потрібно відзначити, що цей старий дизель міг би ще деякий час працювати на вантажівці, якби не експеримент.