Today.ua

Стало відомо, чому більше не випускають “автомобілі-мільйонники“

У XX столітті автомобілі, здатні без серйозних ремонтів проїхати 500 тис. км або навіть 1 млн. км, не були рідкістю. Проте, зараз, у ХХІ столітті, ситуація змінилася. Експерт журналу "За кермом" Олексій Ревін пояснив, чому в наш час більше не випускають "автомобілі-мільйонники"...

Ще кілька десятиліть тому найбільше цінувалася інженерна майстерність та якість виробництва. Марку тримала майже вся європейська автомобільна промисловість. Особливо в цьому плані старалися автовиробники Німеччини, Швеції та Великобританії. На жаль, у наші дні ситуація змінилася.

У минулому столітті американські двигуни мали великий робочий об'єм та завдяки порівняно невеликому навантаженню забезпечували рекордні пробіги. Нині це вже теж далеко не так.

Крім того, у минулому столітті автовиробникам з Азії потрібно було завойовувати нові ринки. Тому вони докладали максимальних зусиль для забезпечення надійності своїх автомобілів. Зараз азіатські автовиробники, як, втім, інші автовиробники, щорічно проводять кілька сервісних кампаній для своїх моделей.

Експерт наголосив, що "автомобілі-мільйонники" зараз є рідкістю і через комп'ютерне проектування. Справа в тому, що комп'ютерне проектування дозволило здешевити собівартість всіх агрегатів, зробивши їх приблизно рівними за надійністю. В результаті у машин немає надлишкового запасу міцності.

Нагадаємо, раніше в Мережі показали 30-річний Volvo 740 з пробігом понад 1,6 млн кілометрів. Зважаючи на все, він здатний проїхати ще досить багато.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ