Фахівці розповіли, чи потрібно міняти фільтр в АКПП або варіаторі

Автор: Максимов Віталій

Деякі водії з бажання заощадити не змінюють фільтр в автоматичній коробці передач або у варіаторі. В результаті коробка може передчасно вийти з ладу. Сьогодні ми розповімо, чому потрібно міняти фільтр в АКПП або варіаторі, а також про те, як часто це робити.

Фахівці розповіли, чи потрібно міняти фільтр в АКПП або варіаторі - today.ua

Зазвичай автовиробники рекомендують змінювати фільтр в автоматичній коробці передач або варіаторі кожні 50-70 тисяч км пробігу. Але на багатьох сучасних "автоматах" заміна фільтра взагалі не передбачена. Наприклад, у деяких моделей компаній Hyundai та Kia. Якщо у автомобілів цих компаній із шестиступінчастим агрегатом немає внизу піддону, то, отже, конструкція не передбачає заміну фільтра. Це можна зробити тільки при повному розбиранні.

Експерти рекомендують змінювати фільтр в автоматичній коробці передач щоразу при частковій або повній заміні оливи. Коли міняють оливу в коробці? Це залежить від конкретного виробника, від моделі та умов експлуатації автомобіля. Пам'ятайте, що під час експлуатації продукти зношування осідають у мастилі, знижуючи ресурс трансмісії. Страждають механічні частини трансмісії. Позбутися їх можна тільки одним способом – заміною оливу.

Так, наприклад, у кросовері Kia Sportage, який користується великою популярністю в Україні, рідину в автоматичній коробці передач потрібно оновлювати кожні 90 000 км.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

У седані Toyota Camry та в кросовері Toyota RAV4, які теж мають великий попит в Україні, рідину в автоматичній коробці передач потрібно перевіряти кожні 40 000 км пробігу. За необхідності міняти.

Фахівці розповіли, чи потрібно міняти фільтр в АКПП або варіаторі

У свою чергу в автомобілях Volkswagen Polo та Jetta з автоматичною коробкою передач оливу перевіряють кожні 60 000 км пробігу. За потреби її потрібно замінити.

Що ж до заміни фільтра, то у більшості автоматичних коробок передач це можна зробити вже після зняття піддону. А ось у варіаторів фільтр може бути вбудований у теплообмінник. Тому міняти його не дуже зручно.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

І хоча автовиробники стверджують, що в сучасних автоматичних коробках передач олива розрахована на весь термін експлуатації, її міняти все-таки потрібно. Особливо якщо ви часто потрапляєте в дорожні пробки, якщо літо спекотне, а зима холодна, якщо водій віддає перевагу динамічному водінню, якщо часто їздите бездоріжжям.

Нагадаємо, раніше водіям розповіли, що не можна робити з кондиціонером, щоби його не довелося ремонтувати.

Головне