В Україні взимку температура повітря може коливатися від +10 до -20 градусів Цельсія, тому автомобілістам важко вгадати з "незамерзайкою". Сьогодні ми розповімо про те, скільки градусів має бути ця рідина.
Почнемо з того, що температура замерзання незамерзаючої рідини повинна бути більше, ніж температура повітря в тій місцевості, де експлуатується автомобіль. Причому, в деяких випадках помітно більше. Чому?
Справа в тому, що замерзання рідини в бачку це одне, а на лобовому склі - зовсім інше. У морозну погоду через зустрічний поток повітря "незамерзайка" на склі піддається більш сильному впливу температури.
Тобто лобове скло взимку під час руху автомобіля додатково охолоджується потоком морозного повітря. До того ж ще спрацьовує ефект зниження температури поверхні при випаровуванні спирту.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Звичайно, лобове скло підігрівається теплим повітрям через дефлектори кліматичної установки. Для поїздок по місту цього цілком достатньо, щоб реальна морозостійкість "незамерзайки" відповідала заявленій виробником. Але на трасі на високій швидкості лобове скло сильно охолоджується і має температуру менше, ніж повітря.
Не можна точно сказати, який запас в градусах повинен бути у незамерзаючої рідини, занадто багато факторів, які не піддаються прогнозом. Але зрозуміло, що в наших кліматичних умовах при поїздках на трасі від цифри на етикетці "незамерзайки" потрібно віднімати як мінімум п'ять градусів.
Тому українським автомобілістам найкраще купувати на всю зиму 5-літрову пляшку з індексом «-30» і використовувати її відповідно до погоди - в чистому або розведеному вигляді. На пляшках з концентратом "незамерзайки" є інструкція, в якій вказані пропорції приготування суміші.
Раніше експерти розповіли, як не допустити взимку занадто великої витрати палива.