У світі зараз мало автовиробників випускають рамні позашляховики. Незабаром однією моделлю стане ще менше. Справа в тому, що китайська компанія Haval, дочірнє підприємство концерну Great Wall Motors, планує зняти з конвеєра свій позашляховик Haval H9.
Серійне виробництво Haval H9 розпочалося у 2014 році. Він позиціонується як найдоступніший конкурент Toyota Land Cruiser Prado. Китайці вже двічі оновили цей позашляховик, але нового, другого покоління, у нього не буде. Боси Great Wall вважають, що цей рамний SUV потрібно зняти з конвеєра.
Чому? За чутками, китайський автогігант незадоволений продажами Haval H9. Так, з січня по вересень 2021 року в Китаї продали лише 13 873 позашляховика H9. Для порівняння, за цей період у Піднебесній реалізували 52 572 позашляховика Tank 300. Але ці дві моделі побудовані на одній платформі.
Нагадаємо, що в лінійку двигунів Haval H9 входять два силові агрегати. Це 2,0 л бензиновий двигун потужністю 218 к.с. і 380 Нм крутного моменту, а також 2,0 л дизель потужністю 190 к.с і 420 Нм крутного моменту. Коробка передач – 8-ступінчаста автоматична. Привід – повний.
Зважаючи на все, Great Wall зробить ставку на інший свій повнорозмірний позашляховик - Tank 300.Щоправда, він коштує дорожче, ніж H9.
Нагадаємо, раніше експерти назвали п'ять кращих позашляховиків для бездоріжжя.