Today.ua

Renault допоможе Volkswagen випускати дешеві електромобілі

Німецька компанія Volkswagen веде переговори з французькою компанією Renault про співпрацю у галузі розробки доступних електромобілів. Про це повідомила німецька газета Handelsblatt із посиланням на інсайдерську інформацію.

Volkswagen останнім часом активно інвестує у розробку та випуск електромобілів. Цей німецький автогігант вже має окрему родину автомобілів з електричною силовою установкою - ID.

У березні 2023 року відбулася офіційна презентація концепту так званого "народного" електромобіля VW ID.2all. На його основі планують випустити електрокар із запасом ходу до 450 км та за ціною не більше 25 000 євро. Крім того, Volkswagen хоче запропонувати покупцям ще один електромобіль, який буде найдоступнішим у його модельній лінійці. Ця новинка повинна коштувати менше ніж 20 000 євро.

Проте, схоже, компанія Volkswagen шукає партнера, який допоможе розробляти доступні електрокари і відбити конкуренцію з боку китайських автовиробників.

Газета Handelsblatt стверджує, що Volkswagen зараз веде переговори з французькою компанією Renault про співпрацю у галузі розробки доступних електромобілів. Переговори перебувають у ранній стадії. Однією з цілей цієї співпраці є щорічне виробництво до 250 000 електромобілів як для Volkswagen, так і для Renault.

Потрібно зазначити, що офіційно цю інформацію не підтверджено. Volkswagen відмовився від коментарів, а Renault заявив, що ведуться різні переговори і нічого ще не вирішено.

Renault в 2024 році планує почати продавати новий електромобіль R5, в 2025 році з'явиться R4, а в 2026 році - Twingo нового покоління, який буде електромобілем початкового рівня вартості (він буде коштувати менше 20 000 євро). Тобто французький автогігант випереджає німців у розробці та випуску доступних електромобілів.

Електромобілі Renault початкового рівня вартості будуть збудовані на платформі Ampr Small (раніше вона називалася CMF-BEV). Це дозволить французькій компанії економити при розробці та виробництві (близько 70% деталей буде виготовлено на платформі CMF-B, яка використовується, наприклад, у Clio).

Якщо Volkswagen та Renault домовляться про співпрацю, то, можливо, німецький електромобіль початкового рівня вартості збудують на тій же платформі, що і новий електричний Twingo. Але не виключено, що буде використано зовсім нову платформу.

Раніше ми назвали п'ять люксових б/в позашляховиків, які можна купити за ціною до 4000 доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ