Робота двигуна на низьких оборотах наближає час його загибелі: “мама любить швидкість“ недарма

Автор: Марченко Любов

Робота двигуна на низьких оборотах не менш згубна для нього самого, ніж робота на максимальних швидкостях. В обох випадках це скорочує термін служби двигуна. Втім, із низькими оборотами багато автомобілістів помиляються, вважаючи, що чим із меншою швидкістю вони будуть їздити, тим довше буде служити їхній двигун. Портал avtovzglyad розбирався, чому це зовсім не так, і в чому причина підвищеного зносу  двигуна, що "ледве рухається".

Робота двигуна на низьких оборотах наближає час його загибелі: “мама любить швидкість“ недарма - today.ua

Звичайно, в сучасних містах сильно не розженешся. З одного боку усюди стоять обмежувальні знаки, з іншого - затори, патрульні поліцейські та й просто вітчизняні не "європейські" дороги не налаштовують на швидку їзду. І все ж, хоча б за межами міста, однак двигуну потрібно давати розігнатися.

Від оборотів двигуна залежить крутний момент і потужність двигуна - це фізика. При цьому з автомобіля можна "вичавити" максимум його характеристик, якщо він працює на середніх оборотах. А ось постійна робота на малих, як і зловживання високими оборотами, терміну служби йому не додають.

Робота двигуна на низьких оборотах наближає час його загибелі: “мама любить швидкість“ недарма

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень

Як накопичити заощадження за мінімальної зарплати: лайфхак для українців

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Чим же загрожують низькі обороти для двигуна?

При роботі на низьких оборотах зростає теплове навантаження на нього. Якщо при цьому барахлить система охолодження, в голівці блоку циліндрів з'являються деформації, і вона вже не так щільно прилягає до блоку. В результаті може відбуватися змішування рідин, які в ідеалі ніяк змішуватися не повинні - антифризу і масла. Двигун починає клинити.

Двигуни з невеликим об'ємом, але високими показниками крутного моменту і потужності, на низьких оборотах схильні до детонації. При багаторазовому її повторенні прогорає прокладка головки блоку циліндрів, а іноді й відбувається корозія стінок циліндрів і дня поршня.

Ще одна біда, що чекає на двигун, який працює на низьких оборотах - неправильне утворення повітряно-паливної суміші. Ну, а якщо вона утворена не в тих пропорціях, то і згоряти вона також буде з низьким ККД. Це неминуче призведе до збільшення витрати палива.

Крім того, при роботі на низьких оборотах камери згоряння засмічуються твердими відкладеннями. Врятувати їх від цих відкладень можна тільки, підвищивши оберти двигуна, щоб зі стінок "знесло" все зайве.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Звідси висновок: найбільш оптимальний швидкісний режим для будь-яких двигунів 80 -100 км / год. Звичайно, в сучасних міських умовах далеко не скрізь можна так розігнатися. Тому намагайтеся обирати хоч іноді "маршрути вихідного дня", де можна розігнати своїх "коней", при цьому не заробивши штрафу і нікого ненароком не зачепивши.

Нагадаємо, фахівці дають рекомендації, як при покупці можна відрізнити "убитий" автомобіль від такого, який ще чимало послужить. Причому є як очевидні ознаки, так і приховані. Знаючи їх, ви можете уникнути покупки старої і непридатної для експлуатації машини.