Від рульового управління автомобіля залежить дуже багато чого. Навіть найменша несправність може призвести до тяжких наслідків. Є певні ознаки, які вказують, що з кермом автомобіля щось не те...
Вас повинні насторожити стуки і скрипи при повороті рульового колеса. Особливо при різких поворотах на малій швидкості. Це може свідчити про проблеми в гідропідсилювачі. У кращому випадку доведеться долити робочу рідину, в гіршому - доведеться вдатися до ремонту рульової системи.
Якщо збільшився люфт рульового колеса, то, значить, мало робочої рідини в системі гідропідсилювача керма, або з'явилися проблеми з опорами підшипників, рульової тяги і рульової рейки.
Також через нестачу робочої рідини збільшується зусилля для обертання рульового колеса. Але це може статися і через ослаблення приводного ременя насоса рульової системи, протікання в системі гідропідсилювача рульової системи, поломки кріплень рульової рейки.
Крім того, про те, що з кермом автомобіля щось не так вказує шум в гідропідсилювачі рульового управління і підтікання робочої рідини.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.