Today.ua

Правила вибору нешипованої гуми для зими, про які забувають водії

Зовсім скоро настане зима, тому зараз як раз той момент, коли пора встановити на автомобіль зимовий набір шин. Сьогодні ми розповімо про правила вибору зимової нешипованої гуми, про які забувають багато водіїв.

Почнемо з того, що нешиповані покришки для зимової експлуатації бувають різних типів. Для країн з сильними морозами і великою кількістю снігу найкраще підходять шини скандинавського типу.

«Нордичні» шини мають розряджений малюнок робочої частини (збільшена відстань між його прямокутниками і ромбами) і велику глибину протектора (до 11 мм). Тому автомобілі з такими шинами відрізняються підвищеною прохідністю в заметах і хорошим зчеплення на снігу. На льоду при низьких температурах такі машини поводяться краще, ніж навіть авто з шипованою гумою.

Для автомобілів, які експлуатуються в Центральній, Південній та Західній Європі найкраще підходять взимку шини cереднеєвропейського типу («еврозіма» або «альпійські»).

Вони відмінно підходять для їзди по мокрих або чистим від снігу дорогах при знижених температурах, по сніговій "каші", що з'являється через реагенти. А ось для льоду і пухкого снігу вони не годяться.

Багато водіїв вибирають всесезонну нешипованну гуму. На ній можна цілком нормально їздити як влітку, так і взимку. Взимку на чистому асфальті така гума веде себе непогано. Але якщо сніг і лід, то на машині з всесезонними шинами потрібно їздити дуже обережно через незадовільну керованість і погане гальмування.

Раніше ми писали, коли штраф за перевищення швидкості зафіксований приладом TruCam є незаконним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ