Деякі досвідчені водії стверджують, що для того, щоб продовжити ресурс двигуна потрібно час від часу їздити на великих швидкостях. В іншому випадку, мовляв, мотор швидше втратить свій ресурс. Чи так це насправді?
Сучасні трансмісії налаштовані так, щоб силовий агрегат працював з великим навантаженням і на малих обертах. Але і автомобілісти намагаються не навантажувати автомобіль, вибираючи спокійний стиль водіння. Тому, якщо автомобіль оснащується механічною коробкою передач, якомога швидше перемикаються на підвищену передачу.
Автоматичні коробки передач налаштовані так, щоб колінвал обертався не швидше 2000 об/хв. Але в такому режимі підвищеному навантаженню піддаються деталі кривошипно-шатунного механізму. До того ж у масляного насоса невелика продуктивність.
В результаті двигун буде відчувати масляне голодування, на стінках циліндрів з'являться задири. Але і це ще не все наслідки. Можуть, наприклад, почати бовтатися поршні в циліндрах через те, що у них протерлась антифрикційна поверхня. А в цьому випадку вже недалеко і до капітального ремонту.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Тому двигун періодично потребує підвищення оборотів. Потрібно час від часу їздити на максимальній швидкості. На високих оборотах від нагару очищаються свічки і камери згоряння. А велика кількість вихлопних газів прочищає систему наддуву.
Врахуйте, що «прожигати» мотор потрібно в гарну суху погоду на прямолінійній трасі, де немає перешкод. Найкраще якщо це буде пуста магістраль.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун перед покупкою б/в автомобіля.