Чому у 20-літрової каністри для пального три ручки: німецька загадка

Автор: Максимов Віталій

Зараз у продажу можна знайти різні каністри для палива. Вони відрізняються не лише габаритами, а й конструктивними особливостями. У багатьох 20-літрових каністр є три ручки для перенесення. Навіщо вони потрібні?

Чому у 20-літрової каністри для пального три ручки: німецька загадка - today.ua

Металеву каністру для палива з трьома ручками вигадав ще у 1930-х роках німецький інженер Вінценц Грюнфогель, який працював у компанії Müller. Її почали серійно випускати з 1937 року. Ця тара призначалася для німецької армії, але поступово її почали використовувати і у мирному житті.

Німеччина у 1930-х роках активно готувалася до нової війни. Фашистське керівництво розуміло, що у новій війні багато залежатиме від бронетанкових сил. А військовій техніці потрібне паливо. Тому німці з середини 1930-х років намагалися створити нову зручну, а також міцну та легку тару для зберігання й транспортування палива. Каністри трикутної форми, які використовувалися тоді, не були практичними.

Грюнфогель так сконструював свою каністру, щоб її могла нести одна людина за центральну ручку, а двоє – за бічні. Крім того, в одній руці можна було переносити одразу дві порожні каністри. Двоє людей могли перенести відразу три каністри. Один солдат міг легко переносити чотири порожні каністри (по дві в кожній руці).

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Але каністра Грюнфогеля має й інші переваги. Їх можна ставити одну на одну під час зберігання. Крім того, місце під ручками використовували для фіксації каністри, якщо її потрібно було прикріпити, наприклад, до автомобіля або бронетранспортера.

Чому у 20-літрової каністри для пального три ручки: німецька загадка

До переваг такої конструкції каністри потрібно віднести те, що завдяки повітряній кишені вона не тоне, а завдяки трубці в горловині при переливанні не проливається паливо. До того ж, потрібно мало часу, щоб залити в таку каністру паливо, а потім перелити його.

Потрібно також відзначити відмінний замок важеля. Його можна відкрити чи закрити навіть однією рукою.

США та Великобританія після початку Другої світової війни швидко оцінили переваги німецької каністри з трьома ручками. Американські та британські солдати теж почали їх використовувати. Американський президент Франклін Рузвельт навіть заявив, що без таких зручних каністр війська союзників не змогли б швидко прорватися через Францію.

Чому у 20-літрової каністри для пального три ручки: німецька загадка

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Під час Другої світової війни дизайн німецьких каністр скопіювали і росіяни. Така тара потім стала стандартною у СРСР.

Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, в якій каністрі потрібно зберігати бензин.

Головне