Автомобілісти вже давно сперечаються про те, який привід газорозподільного механізму краще: ремінний або ланцюговий. Сьогодні ми розповімо про те, чому на наш погляд ремінь ГРМ набагато надійніше ланцюгового приводу.
Автовиробники постійно вдосконалюють обидва приводи. Підвищується надійність матеріалів, з яких їх виготовляють. Тому до цих пір існують обидва.
По конструкції ланцюговий і ремінний привід ГРМ багато в чому відрізняються один від одного. Ремінь розташований зовні двигуна, а ланцюг встановлено усередині мотора. Тобто стан ременя можна контролювати візуально.
Це особливо важливо, коли автомобіль експлуатують в місті, адже в пробках двигун постійно працює на холостих обертах. Тобто йде навантаження на привід. Ремінь, який зносився раніше терміну, можна вчасно замінити, а з ланцюгом це може не вийти.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Крім того, ресурс ременя не залежить від якості моторного масла, а ланцюг до нього дуже чутливий.
Важлива ще одна обставина. В моторі з ланцюговим приводом через нерівномірність роботи ланцюга виникають складні коливання. Для їх гасіння ставлять «заспокоювач» - пластикові пластини. Вони також виконують роль натяжителей. В процесі експлуатації пластикові пластини зношуються, а ланцюг витягується. Помітити знос можна, розібравши мотор. А ремінь можна перекинути в будь-якому гаражі.
Ще один важливий нюанс полягає в наступному. Якщо в дорозі порветься ремінь, то його досить легко замінити. Але якщо ланцюг перескочив на зуб або два, то тут не обійтися без капітального ремонту.
Раніше стало відомо, що Nissan почав продавати свій найменший і найдешевший кросовер Nissan Magnite. Його ціна виявилася навіть нижче, ніж очікувалося. У «базі» він коштує всього 6 900 доларів.