Коли машину раптом починає тягнути вправо - в цьому, звичайно, немає нічого хорошого. Так легко опинитися в канаві. У чому причина такого «ухильництва»? Насправді причин не так вже й мало...
Нахил дороги
Найпростіша причина - стан дороги. Дороги будують так, щоб в поперечному перерізі покриття було опуклим. Це потрібно для того, щоб не накопичувалася вода. Тому рухаючись по правій стороні дороги, ми будемо весь час відчувати невелике прагнення автомобіля піти вправо. Особливо це помітно на другорядних дорогах.
Неправильно розміщений вантаж
Ще одна очевидна причина - вантаж сильно зміщений в одну зі сторін. Вихід з цієї ситуації очевидний - потрібно просто позбутися від вантажу.
Бічний вітер
Звичайно, пасажири в закритому салоні бічний вітер не відчувають. Зате водій його дуже добре відчуває. На ділянках трас, де можливий сильний бічний вітер, потрібно бути особливо уважним.
Скаче тиск
Тягтиме в сторону при навіть невеликій різниці тиску в правих і лівих шинах. Врахуйте, що в цьому випадку тягне в бік приспущених коліс. Як вирішити цю проблему - очевидно...
Різні колеса
Згодом колеса, колись однакові, стають різними. Так, спереду зазвичай зношуються зовнішні кромки протектора. Бігова доріжка колеса набуває вигляду усіченого конусу. Якщо при проколі колеса замінити його на нове, то різниця діаметрів коліс на одній осі миттєво дасть про себе знати.
Кути установки коліс
Досвідчені водії знають, що після того, як автомобіль потрапив в глибоку яму, потрібно перевірити кути установки коліс. Взагалі ж, це слід робити регулярно. Головне, щоб майстер правильно зробив регулювання...
Геометрія кузова
Якщо порушена геометрія кузова або підвіски, то машину буде вести в сторону. Через погані дороги може пошкодитися складна підвіска. Як підсумок - тягнення машини в сторону.
Це тільки деякі причини, чому автомобіль може почати тягнути вправо. Насправді їх більше...
Раніше ми розповіли про те, чи потрібно балансувати колеса при кожній сезонній заміні.