Варіатори, порівняно з іншими типами трансмісій, ефективніше реалізують тягові можливості мотора, забезпечуючи паливну економічність. Їх масово використовують приблизно понад десять років. Однак деякі водії досі мають про них неправильне уявлення. Сьогодні ми розповімо про найчастіші міфи про варіатори.
Мастило чи рідина
У варіаторі використовується не мастило, а робоча рідина. Вона під тиском збільшує коефіцієнт тертя у місці контакту конуса з ременем. Мастило це зробити не може.
Інтервал заміни
Робочу рідину у варіаторі слід міняти після 60 000 км пробігу. Якщо цього не зробити, то впаде тиск робочої рідини і варіатор не буде нормально працювати.
Гідротрансформатор
Деякі водії вважають, що варіатор не має гідротрансформатора. Поспішаємо їх розчарувати. Насправді найчастіше він є. Він першим приймає крутний момент від двигуна і прослизає, коли автомобіль стоїть у пробці, а важіль селектора встановлений в положенні D.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Ремінь
Ремінь у варіаторі складається з сталевих пластин, які утримує стрічка. Іноді використовується сталевий ланцюг, який витримує великі навантаження.
Надійність
Деякі водії впевнені, що варіатор не надто надійний у порівнянні з іншими типами трансмісій. Якщо дотримуватися спокійного водіння, своєчасно міняти робочу рідину, прогрівати варіатор взимку, він прослужить досить довго. У більшості варіаторів ресурс становить 150 000 км і більше.
Нагадаємо, раніше експерти назвали найнадійніші кросовери з варіатором.