Деякі водії стикаються із ситуацією, коли справний двигун раптом починає підвищено витрачати оливу. На самоплив цю проблему, звісно, пускати не можна. І відкладати її рішення також не можна. Сьогодні розповімо про основні причини, чому у машини починається збільшена витрата оливи.
Серед головних причин підвищеної витрати мастила потрібно назвати його чад у циліндрах.
При русі поршня на стінках циліндра залишається масляна плівка. Вона випаровується під впливом розпеченої робочої суміші. Частина оливи йде з картерними газами через систему вентиляції картера - після цього вона потрапляє на впуск і згоряє в циліндрах. Втрати – до 80% від загального чаду оливи.
Підвищена витрата мастила відбувається і через не найкращі за якістю маслознімні ковпачки. В результаті олива витрачається на мастило клапанів.
Популярні зараз
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
Іноді підвищена витрата оливи відбувається через конструкцію самого двигуна. Чому? Давайте візьмемо як приклад двигун з турбонаддувом. У нього мастило витікає через ущільнення валу, що з'єднує робочі колеса турбокомпресора.
Крім того, багато виробників зараз намагаються створювати максимально невеликі двигуни з максимально високим ККД. У них зменшують кількість наскрізних дренажних отворів у зоні маслознімного кільця і роблять невеликим розмір отворів для відведення оливи в кільцях. В результаті олива потрапляє в циліндр.
Також підвищена витрата оливи відбувається при агресивній манері водіння, при експлуатації у важких умовах і за дуже гарячої або холодної температури.
Врахуйте, що оливне голодування дуже шкідливе для двигуна. Тому не лінуйтеся, регулярно перевіряйте і при необхідності міняйте оливу.
Раніше ми розповіли як перевірити двигун при купівлі вживаного автомобіля.