Деякі сучасні кросовери мають гарну прохідність, хоча вони і призначені головним чином для поїздок по місту. Іноді автомобілісти їздять на кросоверах по бездоріжжю. І дарма. Експерти журналу "За кермом" розповіли, на яких кросоверах краще не їздити по бездоріжжю і чому.
Слабке місце в трансмісії деяких авто з повним приводом - шліцеве з'єднання валів коробки і кутового редуктора. Змащення цього з'єднання не передбачено. В процесі експлуатації машини крізь зношені ущільнення в шліцеве з'єднання проникає волога. Результат - поява іржі.
Перш за все з проблемою стикаються любителі офроуда і жителі регіонів з підвищеною вологістю. Кросовери, які експлуатуються тільки в місті, можуть зовсім не мати таких проблем.
Експерти відзначають, що у Kia Sportage і Hyundai ix35 слабким місцем є з'єднання шліцьовій втулки, а у Kia Sorento, Hyundai Santa Fe, Tucson, iх55 - з'єднання шліцьов на ведучому валу редуктора. Але така проблема є й у кросоверів деяких інших компаній, наприклад, у Volvo і Land Rover (Freelander 2 і Evoque).
При виникненні проблеми в коробці передач змінюють коробку диференціала, а в редукторі змінюють порожнистий вал, який йде разом з ведучою шестірнею. За такий ремонт доведеться дорого заплатити.
Експерти рекомендують кожні 60 000 км проводити профілактичне очищення і змащення шліцьового з'єднання редуктора з коробкою передач, а також деякі інші заходи.
Раніше був складений ТОП-5 кросоверів, які не ламаються після 300 тис кілометрів пробігу.