Турбодвигуни поступово витісняють атмосферні агрегати. У них є багато переваг. Однак, у них крім плюсів є і мінуси. Сьогодні ми розповімо про головні проблеми турбоагрегатів.
Конструкція наддувних моторів складніша, ніж атмосферних силових агрегатів, тому вони менш надійні. Наприклад, у турбокомпресора є система регулювання тиску наддуву, яка іноді може заїдати і відмовляти.
Турбокомпресори на бензинових моторах працюють приблизно 150 тисяч км. Іноді турбомотори створюють на основі атмосферних агрегатів, не піклуючись про посилення деяких деталей. Через високі навантаження на поршневу частину знижується ресурс.
За умови своєчасного і якісного обслуговування ресурс турбомотора складе близько 300 тисяч км.
Крім того, потрібно відзначити, що ремонт турбомоторів дорожче, ніж звичайних силових агрегатів. Особливо, якщо треба замінити турбокомпресор.
Турбомотори чутливі до якості мастила і палива. До того ж вони витрачають мастила більше, ніж атмосферники. Якщо ж їздити агресивно, то тоді збільшується і витрата палива.