Як відомо, запас ходу електромобілів багато в чому залежить від температури повітря. Експерти американського сайту Recurrent визначили, скільки взимку насправді проїжджають електрокари. Виявилося, що у деяких з них запас ходу при морозі знижуються дуже сильно...
До цього дослідження включили 13 популярних електрокарів: Audi e-tron, BMW i3, Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jaguar I-Pace, Nissan Leaf, Tesla Model S, 3, X, Y, а також Volkswagen e-Golf, та Volkswagen ID.4. У них перевірили запас ходу за температури повітря +21°C і від -7°C до -1°C.
Найбільше запас ходу взимку із зазначених електрокарів знижується у Chevrolet Bolt - на 32% порівняно з літом. Небогато краще цей показник у електричних кросоверів Ford Mustang Mach-E та Volkswagen e-Golf – 30%.
На 24% запас ходу взимку знижується у BMW i3, на 23% - у Volkswagen e-Golf, на 21% - у Nissan Leaf. У Tesla Model S взимку запас ходу порівняно з літом знижується на 19%, у Tesla Model 3 – на 17%, а у Model X та Y – на 15%.
Найменше запас ходу взимку знижується у Jaguar I-Pace – на 3%, і Audi e-tron – на 8%. Вражає своєю ефективністю електрична силова установка британського кросовера Jaguar I-Pace. Це перший електричний кросовер бренду Jaguar.
Потрібно відзначити, що Jaguar I-Pace і Audi e-tron мають спеціальні теплові насоси. Вони вловлюють тепло, яке створюється трансмісією, і перекачують його назад у салон, щоб зігрівати пасажирів. Тобто ці електрокари заощаджують таким чином заряд батареї.
Нагадаємо, раніше експерти назвали автомобілі із мінімальною кількістю заводського браку.